Waarom zou je een communicatie-opdracht, dus het schrijven van tekst en het maken van een fotoreportage voor een website, brochure of artikel juist bij mij neer moeten leggen? In mijn ogen is het antwoord simpel: je kunt rekenen op een bak ervaring in de communicatie, dienstverlening, retail en in het ondernemen. Been there, done that. Dat praat wat makkelijker en zorgt ervoor dat ik als geen ander begrijp waar je mee te maken hebt. Mijn hand-on praktijkervaring en het in eigen beheer ondernemen, zorgen ervoor dat ik weet waarover ik het heb. Jij hebt de kennis van jouw bedrijf, ik heb de kunde om het, samen met jou, pakkend en professioneel voor het voetlicht te brengen. Met tekst en foto's.
Als opdrachtnemer heb je aan de gang te gaan met wat de opdrachtgever van je vraagt. In mijn geval kan het gebeuren dat ik vanuit conceptmatig en ondernemers-oogpunt iets anders adviseer dan jij in eerste instantie voor ogen hebt; ik denk met je mee, denk als sparringpartner. Ik stel je kritische vragen die tot nadenken aanzetten. Dit alles met één doel: om jou en je bedrijf verder te brengen.
Communicatie is meer dan tekst en foto's
Een tekstschrijver en fotograaf werken over het algemeen niet samen. Ze krijgen beiden een opdracht mee van een communicatie-bureau. De een om tekst te schrijven voor een website, brochure of artikel. De ander om foto's te maken. Alsof je iemand naar de winkel stuurt voor een blauw truitje en een ander voor een blauwe broek. Hoe kan dat uiteindelijk resulteren in een bij elkaar passend geheel dat indruk maakt?! Je wil toch 1+1=3?! Dat is precies de reden waarom je bij een communicatie-opdracht bij mij terecht wil. Ik denk met je mee en zorg dat tekst en foto's bij elkaar passen en elkaar versterken. Communicatie is meer dan de losse optelsom van copywriting en fotografie!
What you see is what you get
Sinds begin 2014 geniet ik van de vrijheid om geen medewerkers meer aan boord te hebben. Dat betekent: what you see is what you get! Geen accountmanager die ertussen zit, maar je zit met mij om tafel en communiceert dus direct met degene die de teksten gaat schrijven en de foto’s gaat maken. Dat werkt het beste, het meest directe, voorkomt miscommunicatie en levert jou een besparing op.
Ik werk wel (nog steeds) samen met diverse partners die mijn dienstverlening aanvullen. Of het nu op het gebied van websites, zoekmachine-optimalisatie of drukwerk is. Heb je al een website-bouwer of reclamebureau waarmee je samenwerkt? Geen punt! Sterker nog: ik vind het ook prima om hierbij te ondersteunen of om alles te regisseren of te coördineren en uit handen te nemen.
Bel me voor het maken van een afspraak zodat we kunnen kijken of het klikt. En of ik jou en je bedrijf kan ondersteunen op het gebied van tekst, fotografie en meer.